2017. augusztus 8., kedd

11. Drímsz kám trú

Hello! A napokban kaptam jó pár kritikát, amik megmondom őszintén elvették a kedvem a blog további írásától, de rá jöttem, hogy nem hagyhatlak titeket cserben mert fantasztikusak vagytok! Szóval remélem ti továbbra is velem vagytok! Jó olvasást! Puszi :*


Másnap reggel elgémberedett végtagokkal ébredtem, egyik kezemet rabul ejtette a mellettem horkoló Harry. Úgy éreztem, ha kiszabadultam el kell menjek ampulláltatni a karomat -vagy mi a rák-. Így feküdtünk legalább még tíz percig, miközben felkarom elkezdett dagadni mert a vér nem tudott lefolyni az alkaromba. Dark Harry romantikus látványa melegséget ébresztett a mellkasomban, bár lehet hogy csak a mellkasomba vésett pentagram kezdett begyulladni, kissé meglepett de nem tudtam haragudni a fiúra, hiszem ő mindig szüzeket áldoz, ez a hobbija. Hányinger lett urrá rajtam, így rohantam a fürdőszobába -volna- , ha Harry engedett volna szorításából.

-szívem! - szólongattam sürgetően.

-Hagyj Lucifer! - motyogta, olyan édes volt ahogy beszélt álmába.

Nem bírtam tovább visszatartani, lenéztem az ágy mellé ahol nem láttam semmi alkalmasat a dologra, csak Harry táskáját, kitálaltam mindent, ekkor hallottam hogy felébred. Megtöröltem számat, megigazítottam hajamat, fogtam a kölcsönkapott sminkemet, belefejeltem  és csókot leheltem ajkaira.

- Olyan gyönyörű vagy ma reggel, tetszik a sátáni arcfestésed. - mosolyogtam, majd bólintottam egyet.

-Azt hiszem terhes vagyok! - sóhajtottam.

-Ömm, de hát az nem lehet. - vakarta a fejét.

-És miért? - emelten fel kérdően a hangomat.

-Mert....nem eshetsz teherbe....szökőévben. - szerintem valamit titkolt.

*

Suli előtt még gyorsan felhívtam és elújságoltam Skynak a hírt.

-Te már tapasztalt anyuka vagy, szerinted igaz, hogy szökőévben nem lehet teherbe esni? - kérdeztem komolyan. Közben D. Harry idegesen állt előttem és táskáját tartotta a kezében.

-Te összehánytad a kedvenc vámpírvadász készletem?Anyutól kaptam, karácsonyra. - kiabált.

-Bocsi! - csuktam rá az ajtót. -Szóval?

-Valóban! - jegyezte meg. -Amúgy milyen a nyolcadik osztály? Nekem még vissza van három év. - biggyesztette le a száját.


Közben Kacsika totyogott oda hozzám, meg akartam simogatni a kis ördögi tollas fejét, de beleharapott a kezembe.

-Kizabálom a lelked! - morogta majd lefutott a konyhába.

Letettem a telefont, majd felhúztam valami lengét, hogy ne látszon a terhes pocakom. Lementem a konyhába a veréb után hogy egyek valamit. D. Harry éppen csirkét evett élve, Kacsika a földön ugrált, had kapjon ő is.

-Ne adj neki húst, amint megízleli a vér ízét lemészárol mindenkit. - figyelmeztettem.

Elővettem a hűtőből egy lovat, mellé egy zebrát és két kiscsikót, miután elfogyasztottam , Harry vészjóslóan nézett.

-Megjött neked a menzeszed mostanában? - nézett komolyan.

-Nem. Ingattam a fejem, ekkor kidugta a fejét a hűtőből Shanv Menzesz.

- Szülinapom van!

*

Már a suliban voltam, és javában zajlott a tesi óra, mikor futás közben egy srác elesett és majdnem rám zuhant.

-Héj, héj, héj! - kiabált Hope, közben félre lökött. -Nem látod hogy állapotos? - háborodott fel.

-Semmi baj! - mosolyogtam, majd tovább futottunk.

Szünetben a folyosón sétálgattunk mikor Hope Mézeskalács meglátott egy plakátot a falon. Tehetségkutató a suliban, olvastam el és rögtön az jutott eszembe, hogy milyen jó lenne kipróbálni magam éneklésben.

-Nem megyek! - jelentettem ki.

-De neked énekelned kell, simán megnyernéd. - bíztatott.

-Igen tudom. - nevettem, majd felírtam magamat a listára. -Azt írják a meghallgatás ma délután lesz. -Ah, Serena McKardhal is jelentkezett. Az állnok lotyó!
*

Mikor beléptünk a terembe félelem fogott el és persze nagyon izgultam is, hogy mit fognak szólni. Nagyon sok tehetségesnek látszó fiatal volt a teremben, nagyon reméltem, hogy nem én leszek az első.

-Hopé Forvedör. -olvasta fel a zsűri egyik tagja, hála istennek nem én vagyok az első!




13 megjegyzés:

  1. '-Nem. Ingattam a fejem, ekkor kidugta a fejét a hűtőből Shanv Menzesz.
    - Szülinapom van!"
    Na jó, imádom a blogod. :D komolyan, ennyit még semmin nem szakadtam, valami hihetetlenül jó😂😂😂

    VálaszTörlés
  2. Istenem, megint sírva röhögök.������
    Fantasztikus vagy, ki merészelte ezt leszólni? Humortalanok ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég hosszú kritikát kaptam pedig nem is kértem :)

      Törlés
  3. Fuhhh... Na szoval (elore is bocsanat az ekezet hianyokert, de telefonrol irok es a sok gondolat gyorsan jon xD) szoooval: Mar egy ideje szemeztem a blogoddal, de mindig ugy voltaam vele, hogy "Ahh, most nem" aztan ma valamiert megis belekezdtem es volt ahol tenyleg hangosan rohogtem 😂 foleg a masodik fejezet xD az nekem visz mindent eddig 😂 imadom es nem ertem hogy miert kell kritizalni egy parodia blogot.... -.- szoval csak annyi, hogy fojtasd kerlek, mert nekem nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés
  4. NEHOGY ABBAHAGYD! AZ ELETEM ERTELME EZ A BLOG :D

    VálaszTörlés
  5. Ma az ebédszünetemben a történetedet olvastam, és annyira kellett nevetnem hogy kifojt a könny is a szememből. egyszerűen hihetetlen jó. Kérlek, ne hagyd, hogy egy-két rosszindulatú ember, aki nem képes értékelni a jó humort megállítson abban, amiben jó vagy! Szuperül írsz, alig várom az újabb részt és az újabb humorbombont! Csak így tovább!
    Ölel Summerrose

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Aki ír, annak muszáj elfogadnia a kritikát, nem veheti el a kedvedet, nem tetszhet mindenkinek az, amit csinálsz. Mindenki kapott már hideget és meleget. Van, amit meg kell fogadni, van, amit figyelmen kívül kell hagyni. Ne szegje a kedved néhány rossz kritika, mert ez benne van a pakliban. Ha az ember csinál valamit, akkor azt valaki biztosan meg fogja kritizálni :D Törvényszerű, ez ezzel jár :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek 😢❤❤❤

    VálaszTörlés
  8. Csodálatosan irsz,es minden egyes alkalommal büszke vagyok rad,amikor latom az új részeket. Remelem hallgatsz az olvasoidra,es nem adod fel par ember miatt😃 csak ügyesen picurom❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lebukott az en draga szerelmem ❤ köszönöm életem 😍 nagyon szeretlek ❤❤

      Törlés

00. Prológus